{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Hati kena dodo
Monday, June 2, 2014 | 4:09 AM | 0 comments

Assalamualaikum. Haiiii. Second entri for this year. Oh haaa happy holiday guyssss! Oh suka ye kome cuti panjang panjang ni. Homework udah buat belum? *pegang rotan. Haha ceh padahal aku pun belum buat. Hm okay dah merepek jauh.


Dodo.
Menatang apa tu?
Burung dodo ke?

Hahahaha ekceli tu sado saje je tukar jadi dodo. Comel sikit en. Sebenarnya malu nak tulis entri pasal hati semua ni. Hahaha terlebih feeling nanti cewwahhh. Okay dah dah mukadimah melebih beno dah ni. 


Pernah rindu tak? Pernah tak? Pernah  tak? Aku tak pernah pun haha okay tipu. Hm. Entri ni act pasal one person & i miss him/her so much. 

Hai you! *wave hand,
How's ur life now? Aih rindunyaaa kat anda. Tak tahu nak kata rindu tu cemana. Lama dah kan kita tak macam dulu. Even selalu la jugak wc semua but still not same like the olds :') Rindu nak skype sampai 5 pagi haha. Still remember? Aku akan lari ke bilik belakang hanya sebab nak skype kau je. Then kau mesti buat muka memacam bila skype. Aku kekadang tertidur masa skype tapi hang kejut haha. Rindu nak text hari hari macam dulu. Rasanya inbox tu penuh nama kau je. Hahahaha biarlah. Kenangan kan. Haaa rindu nak otp lama lama. Kita buat semua paling lama mesti sampai pukul 5 pagi.

I still remember time otp tetiba ayah masuk aku terus senyap. Kau suka panggil ayah aku pak nasser misai. Hahahaha kurang ajar en. Pastu aku kalau otp serious ah cakap kalau dgn kau mesti banyak nak sembang dgn org lain tak pun. Then banyak gelak bila dgn kau. Kau ah suka buat aku gelak tak tentu pasal padahal benda tak lawak pun. 

And now..... its been ages we're not doing all those sweet things. Hahaha takpe guwa paham. Hm kekaang rasa macam aku je beria cakap rindu semua but u were not. Hahaha takpelaaa :') At least kau still cakap dgn aku. 

 Eh eh ingat tak dulu kat sch time aku sorok kasut kau haha sape suruh cari pasal en. Then kau cakap "ikat tali kasut pun tak reti. meh ikat depan aku." Hahaha taknak lah malu le aku en. Kau suka kata aku pendek lah muka tak matang lah apa lah haha aku peduli apa sebab aku tau comel :p Eh? HAHAHAHAHA.

Haha pehtu kan kan kau kata aku jalan laju. Masuk pertandingan jalan kaki mesti benang. Bangang tak? Hahaha.Takpelaaa aku pun sekarang ni tengah cuba nak jalan PERLAHAN. Ceh macam laju beno je aku jalan.

Hmmmmm okay taknak la flashback balik. Sadis tauuuu. Act ni pun aku taktau kenapa tetiba nak post pasal kau. Ikutkan nak letak gambar sekali tapi maleh la bukan handsome pun :p  Nanti raya aku tuntut janji kau kata nak datang. Rindunya kat kau allah je tau. Okay lah. Bye   




:Ni baca jangan kembang pulak. Sabar tau awek dah bla kan. Takpe, nanti lepas spm kawin je terus. Baru sweetttttt hahahaha bye :*