{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Happy Birthday To Meeeeeee!
Saturday, April 20, 2013 | 2:29 AM | 1 comments



Assalamualaikum. Hai hai. So guess what? Yesterday was my birthday! Happy Birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to NUR FARAH IWANAAAAA ♥ *tepuk tangan* Now Im already fifteen years old. Nampak budak baju belang tu? Birthday dia ahad ni tu yang sambut sekali. 

Semalam the best day ever. Pandai diorang kenekan aku haha. Nak apa diorang buat? Haa jom jom! 
Nampak? Sengal kan hahaha. Time ni aku dah cuak dah. Yelaa aku taktau ape ape tetiba kene. Aku rasa nak nangis pun ada. Bila cerita kat senget tu dia boleh pulak ye ye bckup aina ni. Apak sedih ah time tu :'( Then tetiba aina ni cll esoknya ajak pegi kfc. I was like "ha? Malam td marah aku then ajak pulak?" Aku pun ye kan je lah. 

Bila sampai kfc, aku tak cakap apa apa pun. Diam je. Zu tanya kenapa diam, aku hanya senyum je. Yela sedih kan. Pehtu aina kata dayah tak datang sebab demam. Lagi double pelik sebab katanya datang kfc sebab nak jumpa dayah buat kali terakhr sblum dia pindh australia. Zu yang tktau ape ape pun terkejut jugak.

Aku, zu, teha and aina duk kat dalam kfc tunggu mknan. Tetiba naqli kat luar tu panggil aku suruh keluar. Bila aku keluar ada dayah pulak. Whoaaaa! Sumpah pelik masa tu. Aku pun, "Eh dayah! Kata demam." Naqli suruh aku diam haha. Dayah pun dgn selamba badak nya dia terbukak story sebenar yg dia nk buat surprise untuk aku and zu. Hahahaha apalah dayah ni. 

Dayah suruh naik dulu then zu tanya kenapa aku keluar. AKu cakap yang aku pegi beli toup hihii. Tengah duduk diam diam tiba tiba .... "Happy Birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to kering!" Hahaha tu naqli nyanyi. Siap bagi bear lg kt zu. Suweet :P Then baru la diorang bukak cerita sbnrnye. Rupanya ramai yg tau pasal plan ni. Apak geram ah aku dengan diorang. Ni gambar:









Infront of my house



Haa tu lah. Lepas lepak kat kfc jenjalan kat taman seri intan naik motor. Act diorang nak buat kajian sej pasal bahulu. Aku duduk sekejap je then merempit dgn zu ahaha.  Jenjalan sampai hutan melintang pehtu patah balik. Too many thing we do together yesterday and i will not forget it. Act atas tu tak cukup lagi pranknye. Ada lagi tau. Jap. 


 Tengok? Iban pun sama join diorang. Tak guna betul kan hahah. Ni baru dari iban. Ada lagi dayah buat. Yang dayah buat ni sumpah sedih. Aku rasa macam nak nangis je. Ada ke patut tuduh aku memacam. Siap call aku suruh delete gambar lagi. 



Hahah kejam kann kann. So disini aku NUR FARAH IWANA nak ucap terima kasih bebanyak yang wish birthday ni and buat prank segala bagai ni. Korang bole masuk pilih kasih tau hahaha. Thanks again. Aku ingat benda ni sampai bebila. 




















Okay byeee. Special thanks to : Dayah , Zuraimi , naqli , Aina, Teha , Faris :')