{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Cuti mana cuti?
Saturday, March 30, 2013 | 11:37 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Hm hai hai. Esok hari apaaaa? Er waaaaa. Cuti dah habis ye? Hm hm kenapa cepat sangat. Wa tak puas lagi ahhhhhhhhhh! *jerit Dahnye petang ni kene balik asrama dah. Whatdeheck! Act bukan apa aku malas nak balik asrama sebab ...... hm adalah problem sikit. Tension jugak kekadang kan. Just stay strong :') 

Eh eh semalam hang dengan besties aku. Em mesti rindu diorang nanti. Lagi lagi minah sewel tu a.k.a zuraimi. Menggila dengan dia semalam atas motor series best. Sampaikan hampir nk jatuh hahaha. So dear monday, please go die. I hate you okay :P Eh eh homework dah siap belum? Mesti ada yang gelabah buat kan. Aku takdok hw pun cuti ni. Jelly pleaseeeee ;P



Here aku nak tunjuk gambar gambar hang semlam. Im gonna missing you dear :'/ Bila mau jumpa lagi pun taktau. Kitaaa calon piyemmmarr yang akan dapat 8A dgn 9A kann kann ;* 



Dia nak comolot kitaa hahahah






Okay ada lagi sebenarnya tapi malas ah. Haha. Em em malasnya lahai nak balik asrama. Esok mesti cikgu cakap "selamat kembali ke sch semua. tahniah kerana anda masih lagi bersekolah" and bla bla bla. Ok ok ni kalau cikgu baca ni habis aku. Gtg now. Nak mandi pehtu kemas barang. Byeeee :*