{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Mama, nak kasut ni boleh? ;*
Monday, December 3, 2012 | 11:38 PM | 0 comments

Anneyong haseyo. Haa tau tak apa kasut yang aku nak? Memang lah tak tau kan. Hihii. Kenal Justin Bieber? Alaaa yang handsome nyanyi lagu as long as you love me tu. Ha kenal kan. Well aku dah lama minat kasut yang dia selalu pakai tu. Supra :) Auwmmm smart gila doe. Adik aku ada satu tapi bukan ori lah. 

Jelos doe dengan adik aku. Aku kata dengan mak aku nak kasut centu tapi bole pulak mak aku gelak katanya sebab tak percaya aku pun minat kasut centu. Er pelik sangat ke muka aku ni pun bole minat kasut centu? *muka seposen* Tapi mak aku kata tunggu la bebila. Alaa ni yang malas nak dengar ni.

Ni yang aku search kat google je. Gila bapak smart ah. Ternganga mulut aku tengok. Hahaha. 






Cun gila kann. K thanks pakcik google. Okay, dia kata nak belikan sebab kat tempat dia banyk. Ceh ye ye aku ingat dia nak belanje rupenye duit aku jugak. Dia kata dalam 80 bole la dapat yg biasa. Yang ori beratus. Hm tak dapat yg ori, yang biasa pun bole lah. Btw thanks bro. Okay byee :*