{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Lamanya tak jumpa kannnnnnnnnnnn!
Sunday, November 11, 2012 | 8:04 AM | 0 comments

Anneyong haseyo. Wuihh lamanya tak update blog kan kan. Rindu guwa tak? *KedipKedipMata* Tak le tu. Tau dah. K stop merepek. Act aku pun tak tau nk update apa malam ni. Eh school holiday dah mulakan. Em em rindu pulak kat kawan kawan.

Suka lah kan dah holiday. Boleh text dia. Eh siapa dia? Adalah sebok je nak tau. Haha. K tahun ni alhamdulillah aku dapat jugak masuk elite kelas. Best tu memang le best tapi homework dia. Huish 3 books. Dah lah ade math. Lahaii, lemah betul aku. Btw tahun ni happy le jugak. Banyak momen yg best gila tk dapat nak lupa. 

Tapi kan tahyn ni ramai yg nak pindah :( Em korang suka kan tinggalkan aku. Sedih gila lah. For my panda comel --> Panda jangan tinggal aku weh. Nanti aku rindu nak dengar mulut kau tu. Even kita baru rapat tahun ni tp bnyk kenangan kita same same kan. Em em :( Yg lain pun janganlah tinggal kan aku. 

Eh eh tadikan aku pegi holiday dgn family. *Dah happy pulak minah ni* Best gila. Chalet aku bebetul kat tepi pantai. K sumpah best. Walaupun tmpt dia mcm cerita cabin in the wood #EhBetulKe? tp lawa gila lah. 


 


Comel kan kan kami? Hahha. Act ada banyak lagi gmba yg aku tgkap masa last day sch tapi tak sempat nk upload sebab gmba tu dkt lappy lagi satu. Eh okaylah. Gtg. Btw, tu my Bestfriend semoga bahagia tau. Doakan saya jugak dengan tetttt. Hihiii. Okay. Annyeong ! Assalamualaikum :)