{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Awcchh sakitlahh!
Tuesday, November 27, 2012 | 7:48 PM | 0 comments

Anneyong haseyo. Hey guyss. Well rindu aku tak? K tau ah tak. Hm merajuk 2 saat dgn korang. *1,2* Okay dah. Hahah. K tau tak kenapa title post ni cenni? Haa ni guwa nak story. Ehem ehem. Its about 2 days ago, actually masa tu aku nak pergi hang kejap dengan kawan aku tu. Sampai kat rumah dia my mom hantar. Aku tanya dia, "weh, nak pergi naik apa?" Dia kata naik moto la. Aku pun okay je la sebab dah lama tak naik moto dgn dia. 

Masa dalam perjalanan tu okay lagi. Nothing happen tapi bila masuk satu lorong yang penuh dengan lecah maklum la hujan kan. Dah ah berbukit. Mula la risau. Dimulai dgn bismillah bila naik je yeahhh tersangat la sedap. Disebabkan jalan yang licin untdur ke bawah balik le moto dia dan terserong ke tepi jalan. Mak aii sakit woo. Nasib baik le takde tersepit mana mana kalau tak cuti sebulan le aku kat rumah. Memang cun lah kan seluar aku dgn kawan aku tu. Penuh dgn lumpur. Nasib baik le lepastu moto bole start. 

Sampai je kat destinasi nye memang malu habis la dengan moto kotornya. Nasib baik la ada kawan yg baik hati bagi pinjam seluar. Kitorg letak moto dekat satu restoran kawan aku tu. Bila jalan jalan atas kaki *Eh?* hujan tetiba turun. Ah dah pulakkkk -.- Memang demam la kan. Kitorg still jalan lagi sebab masa tu tak lebat lagi tapi lama lama makin lebat pulak. Em em sedih pulok dah. Dengan muka yang tebal, terpaksa la beli payung. Hahaha pertama kali aku beli payung. Aku rasa macam malang day lah tu. Hahaha sakit badan jatuh moto ni pun tak habis lagi. Hm okay lah nothing to story dah. Ok bye (:

Me miss you darl :(