{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Who's absent? Farah teacher!
Tuesday, September 11, 2012 | 11:43 PM | 0 comments

Anneyong haseyo. Em em dah lame ak update kan. Hihiiii. Eh tau tak aku dah 3 hari tak datang sekolah dan tak balik asrma. Wuhuhhhh :3 Best lah jugak. Hahaa tapi kan boring duduk rumah sengsorang nihh. Hari hari layan facebok, twitter buku sejarah. Nak buat acaane buku tu je aku bawak balik. Hahaaa. Apsalaku tak pegi sch? Hrm biarlah rahsia kay :)

Sebenanye kan aku rindu le kat kawan kawan aku dengan katil aku. Hihiii. Aku rase mesti math punye topik dah sampai yg baru. Emm aku dah lah lemah math lepastu tak datang pulak. Habislah :'< Sepatutnye aku balik semalam tapi disebabkan aku tak baik betul betul lagi so mama aku pun pegilah ambik mc lagi.

Em em dah tak tau nak cite ape lah. Hihiii. K bye bye comel :)

Em em ite rindu kat awak crush :(