{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Emm emm, Raya dah dekat lah.
Friday, August 17, 2012 | 4:23 AM | 0 comments

Anneyong haseyo. Whoahh, raya makin menghampiri kan. Alahaii sedih lah nak tinggalkan Ramadhan nih :( Nanti syaiton nirajim pun akan dilepaskan. Eshh, nih yang tak best. Habislah nanti penyakit malas aku datang balik. Maybe esok atau lusa raya. Emm, semua orang semangat gila nak raya tapi aku sikit pun tak. Tak tau lah nape. Tak semangat langsung. Dekat Facebook pun ramai gila yang upload gambar wish raya. Aku? Kejap lagi ah -.-
Abam handsome jangan sedih :'(
Entah tahun depan aku masih boleh jumpe Ramadhan ke tak. Insyaallah pasti :) Eh eh , korang mesti dah ade yang balik kampung kan. Hihi, aku entah ah. Raya pertama selalunye balik. Tapi aku rase macam ade kampung pun macam takde. Kenape? Em , entah ah weh. Btw , dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya blogger blogger, kawan kawan , facebookers . Kalau ade salah silap mintak diampunkan okay . O-o :) Dan duit raya jangan lupe post. Okay , I love you.