{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Selamat Menyambut Bulan Ramadhan
Saturday, July 21, 2012 | 9:29 PM | 1 comments

Anneyong haseyo . Alhamdulillah puasa yang dirindui datang lagi . Agak agak puase penuh tak tahun nih? Hahaaa , insyaallah :) Hope takde lah yang ponteng puase nih. Serios tak best kalau puase separuh hari. Lagipun dlam bulan ramadhan nih banyak kelebihan dia . Antaranye malam lailatulqadar . Malam yang lebih baik daripada seribu malam . Kita juga sangat bertuah kerana diberi peluang hidup di bulan ramadhan ini dan mudah mudahan akan terus hidup sepanjang bulan ramadhan ini :) 

Nabi saw bersabda : "Sesiapa yang berpuasa pada bulan Ramadhan kerana iman dan ikhlas mengharapkan pahala dari Allah, maka dosanya yang lalu akan diampun oleh Allah" (HR Bukhari) 

Sesungguhnya bulan ramadhan ialah bulan yang mulia . Solat terawih acane ? Mesti pergi okayy . Act aku pun kekadang tak pergi . Hahaa . Kejap kejap nak niat puasa : Nawaitu saumaradin an'ada'ei fardu'sharil romadhona a'sini sanatil'la i'tallah . Okay . Sampai sini je . Nak siapkan homework menimbun tu. Btw , doakan aku dapat jawab exam selaras 2 nih dengan baik okay.