{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Cikguu , We need you :(
Friday, May 25, 2012 | 5:55 AM | 1 comments

Anneyong haseyo . Weet weet . Apesal mata tuu ?Merah nyeeeeeeeeeee --' HAHA . Ok ok . Firstly nak kateee SELAMAT HARI GURU CIKGU CANTIK HANDSOME :D Tadikan tadikan ade sambutan hari guru . Besttttttttttttt , ok tipu :3 Banyak perpisahan yang terjadi dan membuatkan air mata aku yg mahal lagi bernilai berbilion nih tumpah ke bumi tanpe disangke . Ewahhhh </3
Act , dari malam tadi lagi dah sedih sebab warden aku yang handsome tu nak pindah negeri kelahiran dia . Halahai , sumpah sedih mase tu . Rase macam nak peluk je tapi disebabkan islam melarang peluk memeluk jika bukan muhrim aku pun batalkan lah niat setan tu . AHAH . Tau tak aku takpernah menitikkan air mata aku depan kawan kawan aku tapi entah angin ape tadi tibe tibe laju pulak dia keluar . Haha , ewah taknak masuk balik pulak tu . Ok , stop . Sekarang aku nak meluahkan bicara hati aku nihh . Kalau tadi aku bace sajak utk semua cikgu tapi nih lagu untk cikgu . Hihi .



Tak pernah terpikir olehku , 
Tak sedikit pun ku bayangkan kau akan pergi tinggalkan kami sendiri , 
Begitu sulit tuk bayangkan , begitu sakit tuk rasakan ,
Kau akan pergi tinggalkan kami sendiri , 
Dibawah asrama kita bersama , 
Kasih sayangmu ibarat bapaaaa , 
Sungguh kami tak sanggup ini terjadi 
Karna kami sayanggg cikguuuu 
Inilah saat terakhir kami melihat cikgu , 
Jatuh air mataku  menangis pilu ,
Hanya mampu ucapkan selamat tinggal cikgu .. 

Kann . Hrm , nak nangis lagiii . Cikgu , terima kasih atas segalanya . Terima kasih kerana menjaga kami seperti anak cikgu sendiri . Terima kasih kerana memarahi kami . Terima kasih juga kerana denda kami . Terima atas segala-galanya cikgu . Seriosly , kehilangan cikgu amat dirasai . Rase macam nak tarik je cikgu tadi taknak bagi cikgu pegi . Oh , sebelum lupe , Terima kasih sebab siram kitorang mase kitorang liat bangun sahur . Kitorang baik kan ? :3 Hihi . Cikgu , lepas nih takde sape nak lepak dengan kitorang lagi kan mase makan . Takde sape nak bagi nasihat yang bergune kat kitorang . "Kite tak boleh takde target . Mesti ade target nak pegri U mane . Ingat belajar elok luko . Dapatkan 10 yang Spm dan 8A yg Pmr." Cikgu , saya ingat lagi ape yang cikgu pesan nih . Insyaallah I'll try my best to get my target . Lepas nih takde sape dah nak ajar kitorang futsal , takde sape dah nak buat sukaneka , takde sape nak ajak kitorang main bunga api bile raya dan takde sape nak siram kitorang kalau lambat bangun sahur . Kalau ade pengganti pun mungkin dia tak dapat buat sesempurna cikgu . " Ingat Adidas , ingat cikgu ."  Cikgu sentiase ade didalam hati kami . Kitorang takkan lupe kan ape yang cikgu buat . Last word , WE LOVE YOU AZMAN NAWI :'( 

ADIDAS AND YOU ALWAYS IN OUR HEARTS :'(