{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Kebahagiaan memang mudah dirampas :'(
Wednesday, March 14, 2012 | 7:47 AM | 1 comments

Anneyong haseyo . Dah lame nye kan aku tak update blog . Serios malas dan takde mase . Busy mengalahkan menteri . Eh tajuk entry aku sedikit sedih lah hari nih . Haha , kenape pulak kann . Ok now aku nak cerita . Alkisah aku hape pun tak hafal KKQ sayang tu . Habislah kena dengan ustaz handsome nanti . Aku dah lah dikenali selalu bukak Facebook oleh ustaz tu . Taktau acono dia tau . Nak kate aku add dia , bile mase pulak kann . Eh dah dah . Melalut pulak . Nasib baik ustaz takde blog kalau tak mampuih aku >.<

Sekolah dah nak dekat its mean aku dah nak kene balik asrama kan . Hrm , aku tak suke actually duduk asrama . Sebab ia berkaitan dgn tajuk entry aku . Duduk asrama buat hati aku tambah sakit . Aku ade kawan yang ramai tapi aku juga mempunyai sayang yg sangat dalam kat mereka . K , tak paham . Haha , aku pun tak paham ayat aku . Aku rapat dengan seseorang nih . Rapat sangat tapi rapat tu hanye sekejap je lepastu hilang akibat dirampas orang . Ok , takpelah . Kitee tak kesah lah awak . Semua org boleh sayang kan awak :'( 

Aku juge ade kawan lagi . Sayang dia ketat ketat tau . Dia baik , comel semua ade . Tapi semua tu hilang selepas kehadiran awak . Awak lebih cenderung dgn dia . Kite hanye mampu melihat dari jauh . Kite senyum je bile awak senyum tapi hati kite nangis wak :'( 

Kesimpulannye semua yang aku ade diambil org . Sebab tu lah aku lebih suke menyendiri . Aku lebih suke stay kat rumah sebab aku tak payah tgok babak mesra diorang . Aku minta maaf kalau kadang kadang aku tak berape nak layan kau orang . Aku bagi peluang kat kau orang . Aku nak kau orang gembira , biar lah aku sedih . No one cares pun . Aku nak kau tau aku sayang kat kau :')