{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Untung lah ade abang . Kitee jeloss -.-
Wednesday, February 22, 2012 | 7:11 AM | 2 comments

Anneyong haseyo . Wow ! Nazmi Faiz ku berusahalah ! Harimau muda . Aummmmm --' Eh , apesal tersesat harimau malaya pulak dah nih . Haha , tengah tengok malaysia lawan jepun nih . Demi Nazmi Faiz ku . Oh oh ohhhhh ! Sudah sudah . Angau terlampau nih . I adore u handsome :') Stop it , aku mule nih tak payah marah marah . "Untunglah ade abang . Kitee jeloss --' " Tu tu , title entry aku . Ape kene mengena pulak kan dengan harimau malaya idaman ramai nihh ? Tak de kene mengena pun sebenarnye . Abang ? Abang ? Sape ade abang ? Angkat kepale korang keatas sekarang . Cepatt ! Acono pulak nak ngangkat kepale ? Ahhh , sudah . Dah dah , tak payah nak mengarok sangat . 

Nak letak gambar abang dengan adik . Tapi takde contoh pulak . Aku selalu dengar kawan kawan aku yang comel tu cerita pasal abang dorang . Euhh --' Saje bikin aku jelos kan . Aku dengar kemain teliti tapi dlm hati "Ehh , kau cite nape? Aku sakit hati lah !" . Serios weh , jelos tengok dlm tv , orang cite , dekat mane mane pun , sakit hati je toq -'- Abang handsome , adik comel/lawa kan kan . Ok , nak macam tu jugak . Bile aku cakap dgn mak aku , mak aku jawab " Tunggu kawin nanti" Alahi mama , kahwin nanti toksah jelos dah tu memang hak milik kekal abadi . Kahwin lame lagi lah . 

Nak buat acono kan dah aku dilahirkan sulung . Cenggini lew gayenye . *Nada sedih :'(  HAHA . Kadang kadang tu kan rase mcm nak putarkan balik je . Biar aku jadi anak bongsu ke . Best jugak . Hihi . K dah . Tak tau nak kate ape . Jelos membare . Haha . Ok , untuk jepun , nih ade pesanan sikit untuk hampa naaa ;D
"untung lah kan dapat 4 mata . Kay , serios kecewa . ape ape pun congrat lah . takpe malaysia , boleh usaha lagi . ape pun jadi WA TETAP SAYANG LU MALAYSIA ! Nazmi Faiz Mansor <3"