{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Hai Febuary , Bye January !
Friday, February 3, 2012 | 7:02 AM | 0 comments

Anneyong haseyo . Heyy gojes , handsome ! How are you ? Fine ? Good . How about yo' sch ? HAHA. Kayy , broken English rite . Pelik tak nape tibe tibe aku berspeaking bagai neh . Actually , bulan Febuary neh bulan Bahasa English dekat sekolah aku . Best gila weh ! Tiap hari lagu lagu dari Barat tu diputarkan. Tapi kan lagi best kalau lagu Avril Lavigne ade . Hihi :)

Mase bulan Febuary neh jugak macam macam aktiviti dibuat tau dan semua murid harus/harus eh bukan wajib/ dan aku pun terlibat sekali . Kat sch korang ade keh macam neh ? Haha . Febuary neh birthday Makwe sayang aku . Nak tengok tak budaknye ? Alah , tak payah lah nanti korang tertawan . Nak jugak? Nah lah --> I LOVE YOU . HAHA . Dah tengok kan . Ape ? Ingat aku Lesbian keh . Tak lah . Dia tu Bestfriend till end aku . Memang aku panggil dia makwe pun . Omeyy kan . Jangan amek ! 

Febuary banyak buat aku rase kelainan nye . Seriess ! Tau tak lepas aku masuk kelas KAA neh aku rase macam semakin lame sifat buruk aku makin terhakis dan jiwa aku lebih tenang kalau aku dengar ayat ayat suci al-quran . Tapi sifat budak budak dan kasar aku masih sebati dalam diri aku . Hihi . Takpelah , I like to be myself :] Ehh ehh , need to go now . Ok , bye omeyyy .