{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Al-fatihah for his dad :(
Tuesday, February 21, 2012 | 6:59 AM | 1 comments

Anneyong haseyo . Ok , err , eh . Title kenape ? Sape sape ? Ok . Now aku nak cerite . Hari tu aku ade kenal dgn sorang budak nih . Ok , dia boleh tahan jugak , baik dan funny . Tup tup , pagi tadi aku onl tengok dia update status yg ayah dia dah takde . Terkejut jugak aku . Kesian dekat dia . Mesti terkejut lagi kan . Tengok nihh . 
klik untuk tumbesaran . 

Kan . Ya allah , aku bace pun nak menitik air mate . Serios tersentuh . Aku tak boleh bayang kan kalau aku dekat tempat dia . Hazral , maybe Fara tak berape nak kenal Hazral . Tapi sabar kay , allah lebih sayang kan ayah hazral . Banyak kan berdoa eh . Semoga ayah Hazral ditempatkan dikalangan org yang beriman . Jangan sedih sedih tau . Kesian ayah Hazral kalau dia tau yg anak dia sedih . Ini ialh salah satu ujian Allah . Dia nak uji sama ade Hazral cukup kuat tak nak hadapi nye . Sabar eh . Ok , sori kalau Fara nih lebih lebih pulak kan . Tapi Fara hanye nasihat . Ok , tu je . Bye :) 


P/s : MC aku bersambung sampai hari jumaat . Sabtu baru balik hostel . Yeah ! :) Rindu kau <3