{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Bile agaknye aku ? --'
Tuesday, January 24, 2012 | 7:20 AM | 3 comments

Anneyong haseyo . Ok , hari neh semua si kacak dan hengsem dah sedia nak sekolah esok ? *Untuk student :) Hehe , aku tak sekolah esok tapi aku kene balik rumah tercinta kedua aku tu . Series sedih :( Eh eh , tadi kan aku tengok drama Vanilla Coklat . Aww , tak ku sangke hengsem jugak kan Aiman tu . HAHA . Comel jeh dia berlakon dgn perempuan tu . *aku lupe name dia . Sweet ohhh . Kalau lah aku macam tu . Lailai .... Ehhh , ape aku melalut neh . Ok , back to the topic . Ape kene mengene Vanilla Coklat dgn tajuk aku tu ? Woopps , takde kaitan pun . Actually , aku takut dengar tentang org meninggl . Semalam Izwan Pilus meninggl . Hari neh salah seorg ahli tv3 pulak . Esok ? Entah siape kan . Ya allah , makin hari makin ramai yg pergi kan . Mase kat hostel kan aku banyak dengar tntg hari kiamat dan bencana besar yg akan berlaku . Takut weh ! Kadang kadang aku rase macam mase aku dah nak dekat. Hrm , dunia pun dah akhir zaman kan . Aku pun tak paham . Seronok keh pakai seksi . Seronok keh pakai ketat ketat . Seronok keh pegang pegang . Tak paham lahh aku . Ok , hari pun dah jauh malam neh . Akhir kata dari pengarang : Tutuplah aurat anda sebelum anda ditutupkan :)
I adore wif you CANON :')