{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


27 FACTS ABOUT ME
Sunday, January 1, 2012 | 7:09 AM | 0 comments

Anneyong haseyo . Hari neh malam terakhir aku online , update blog , main kelik kelik fon , golek golek atas tilam dan minum air sejuk . Aku pelik ? Ye , memang pongg . Heyy hostel ! Ingat aku nak sangat keh balik kat kau . Tak nak lahh wehhh . Kalau kau tak anta surat tu , tak ingin pun lahh aku nak jejak kaki . Haihhhh ! #Wajah bongkak . Ok , seriosly , aku taknak bro balik sane . Tak nakk ! Aku nak dok rumah . Tak nak dok kat tempat comel tu . Ok , stop merefek merafaban . Aku nak cerita siket pasal FAKTA FARAH IWANA . Haha , kan kan . Aku punn tak tau mcm mane aku boleh dapat idea nehh . Read this tau dear (':

27 FACTS ABOUT ME
  • Aku memang hati kering . Susah gilaa nak nangis . Tapi aku akan boleh mengeluarkan air mata kalau bende tu betul2 buad aku terasa hati . #Aku suka nangis bawah selimut tauu . Tapi tak selalu lahh . 
  • Aku memang manje dengan mama aku . Walaupun aku anak sulung . 
  • Aku tak suka merajuk . Yeahh , benci org merajuk . Tapi , aku suka merajuk dgn mama aku . Dgn org lain . MINTAK MAAF . 
  • Aku suka tidur lambat dan aku memang selagi org tak kejut . Selagi tu aku tak akan bangun . HAHA !
  • Aku kalau makan karipap , aku akan keluarkan semua isi dia dan makan tepung dia ajehh . Haha , aku pelik kann . 
  • Aku suka gilaa kalau mama aku yang suapkan aku makan . Aku akan cepat cepat pegi depan mak aku dan bukak mulut . Hihi . 
  • Aku tak suka dipakse dan memaksa . Aku akan buad muke tayar leper kat muke org yg pakse aku . 
  • Aku akan cepat mengamuk kalau adik aku buad hal . Nahh , bende tu kecik tapi aku anggap besar . 
  • Aku tak cepat terasa bile orang cakap tapi aku akan luahkan semua nye dlm diari dan tulahh yang akan terjadi 'bawah selimut' tu . 
  • Satu lagi pengakuan berani mati tauu . HAHA . Aku tau gerenti korang taknak kawin dgn aku kan leas aku menagaku nehh . Aku tak reti lipat baju , masak , buad air . Kan kann :) HIHI . 
  • Aku tak suka shopping !
  • Aku akan jadi gilaa kalau aku nampak novel yang banyak gila gila ;D
  • Aku berani . Haha , ceitt . Aku kirenye tak takut bile org dok cite pasal hantu malah aku memangg suka sangat tengok cite hantu tapi aku takut kalau aku sorang sorang . Hihi . 
  • Aku obses dengan KPOP ! 
  • Aku tak suka org yg cube nak runtuh kan impian dan harapan aku . 
  • Aku tak suka org mencarut Babi , Pantat , Pukimak , Sial or pape jehh lahhh depan aku .  Aku memang akan marah kalau ade yg buad . 
  • Aku tak suke org yg suke sangat korek rahsia aku lepas tu bagi tau oranggg . 
  • Aku orang nye cepat putus asa . Yeahh , I admit it :] 
  • Aku suke melukis , tulis novel dan racing . HAHA . 
  • Aku aan tumbuk bantal aku dengan sekuat hati kalau aku bengang .
  • Aku akui memang aku mcm jantan , gelak mcm setan , duduk mcm org kalah judi . Haha , tapi aku tak suke org panggil aku tomboy . 
  • Aku tak berminat dalam percintaan . Bagi aku buang mase ajeh lahh .  
  • Aku memangg akan belasah org yang betul betul aku marah ;D
  • Aku tak suke org hina aku mcm macm kalau tak tau aku mcm mane sebenarnye . 
  • Sekeras keras aku , aku amat benci jumpe doktor . Kalau jumpe doktor , mesti dlm kepale aku picagari mesti masuk dlm badan aku . Aku akan lari kalau boleh dan menjerit kalau boleh bile ade picagari .  
  • Aku memang gilaa bola sepak . Aku tak suke bola lain kecuali bola sepak dan futsal . Manchester United :') 

 Haa , kan . Korang dha tau kan fakta tentang aku . Sory lah panjangg . Aku just nak lepas gian jehh . Lepas neh dha tak boleh nak update blog sangat . Ok lahh , aku nak sambung bace novel . Kbaii .