{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay
Tuesday, December 6, 2011 | 1:57 AM | 0 comments

 
anneyong haseyo . Woot woot , aku excited gilaa nak tulis neh . Tangan neh laju jehhh . Mcam tak boleh berhenti pulak dha . Prezen diaa , Ohsemmm gilaa gilaa lahh haii ! Buad aku punye mate naik juling . Kak Nisa neh pun ohsem jugakk . Jelossss tengok diaa . Dha lah comel , cantik . Mude lagi dha jadi blogger yg berjaye . Dia comel jeh ngn style diaa :D Kalau aku laki dha lame aku ngorat diaa . HHAHA:D Okayyy . Nak join tak ? Nak tak ? Nak ? Nah step diaa . Follow step by step ehh :) 
 
 
1st step :
Tajuk entry : "The Ultimate End Giveaway By Nisa Kay"

2nd step :
Letak banner neh


Third and fourth step :
Put all the link of Sponsor's blog or fan page in entry and Blog list :)

Giveaway berlangsung 6 Disember hingga 31 Disember . Okayy , aku rase laa kann , baik korang join GA nehh . Gila gilaa rugi kalau tak join . Hadiah diaa memang lahh MANTOPP ! Sepanjang aku join mane2 contest atau GA , neh lah yg paling best dan mantop hadiah diaa . Nak tengok pezen diaa . Jap2 : Nehh diaa . Ohsemmm gilaa kannn :) Okayy , kpd papa mama , ibu bapa , ama apa jumm leww joinnn ! Okay , lupe nak ckp . Promote entry korang habis -habisan sebab ade hadiah untuk TOP REFERRAL . Kbaii ! #Semangatmembara.