{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Sekulah dah nak mula :'(
Saturday, December 24, 2011 | 11:06 PM | 1 comments


Anneyong haseyo . Okayy , tengok . Back to school kannn . Seriess , guwa tak ready ohh . Sebabnye tak tau lah nape . Errrr , actually guwa malas nak tengok kemesraan kau dan diaa . Sumpahh , guwa punye hati rase mcm direntap oleh rantai besi . #ayat tak tahann ! Bile cuti , guwa rase rindu kat lu , tapi bile strt sekulah , halahaiiii fafau ! Rase mcm nak blahh jehh dari sekolahh tu . Kann kann :) Kalau mase sekolah rendah dulu , tak sabar sabar nak sekolahh kann , tapi bile msok sekolah menengah , tak payahhh sekolahh punn tak pe lahhh mama ! Barang barang ponggg nak tak nak jeh beli . TAK SEMANGAT LANGSUNGGG ! Guwa rase lebih baik masuk tadika balik lahh . Lagi seronok . Tak payahh nak jumpe budak budak yg perangai nye masyaallah . Malas ohhh , mulut serupe TAHI . Okbaiii . 

P/s : Guwa takde mood , sory . Entry pendek :/