{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Punah harapan guwa :'(
Tuesday, December 20, 2011 | 7:11 AM | 0 comments

Anneyong haseyo . Lame gila lahh wehh aku tak update blog usang neh kann . Yelahhh , mals ohh . Hihi. Ape kabar semuaa si cantik/kacak/comel ? Saya baik , anda ? :) Hihi . Rindu kat spiderman , ben-10 , transformer aku . Anda semua kat mane :'( Hihik . Okay2 , back to the topik . Ape yang punahnye ye ? Adelahhh , hesh . Neh lah saya nak cite . Kejapppp ~ 
I wish I could forget you :) Nonsense .
Okay , gambar diatas tiade kene mengene dengan cite yg aku nak bagi tau neh . Actually tadi aku WTW ngn kaka muna yg comel neh . Mesti ramai kenal kannn . Dia blogger jugakklah . Dia kate dia tgh update blog so aku punn pergi leww terjah blog dia . And yeahhh ! Keputusan contest candid time tu dha kuar . Aku ingat aku akan menag lahh . Even saguhati punn aku tak kesahh . Tapi  , HARAMMMMM . Satu punn tak menag . Punah ohh harapan aku nak menang kamere lomo tu . Memey nak sangat lah kamre tu . Tapi takpe lahhh , takde rezeki . Congrats ohh yangg menag tu . Sumpahh , aku jelossss ngn koranggg . Nah tengok sape yg menang -->Aku jeles . Oklahhh , aku nak update lagi satu . Kbaiii . 

p/s : Mate aku sakit . Rase nak meletop !