{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Kota Metropolitan ;)
Thursday, December 1, 2011 | 12:18 AM | 0 comments

 
anneyong haseyo . Hikhok . Kayy , dha lame aku nak update psl neh tapi tak pernah menyempat . Hari neh baru leww boleh hupdate . 25.11.2011 :) Tuu lah tarikh aku ngn sedara mara aku g sane . Saje nak menjelajah kann . Ewahh :D Mmg sebelum neh pernah pegi tapi bape kali jeh lahh kann . Cz parents sebok jehh . Kitorang pegi Petrosains , Ikea , The curve , tesco . Best gilaa bhaii ! Tapi tuu lah aku takdapat ape yg aku nak . Sedeh lah gak . Tapi hati neh mampu sabar jeh lah kann . Tpi yg paling best for the frst time naik LRT . HAHA ! Mungkin korang akan gelakkan aku cz tempat tu patutnye mmg tak best sebab penuh ngn orang kann . Tapi ape aku kesah kann ! Memey tak boleh lupe leww . Best . Kayy lah . Neh aku nak post beberape gambar . 

Yg tengah tu kaka sedare aku . Comel kann :)
Aku yg tudung hitam tuu . Kami memang rapad :D
Kami comel kannnn ;)
Yg baju pink tuu kaka kpd tudung ungu ats tuu . Sebelah diaa tuu mak aku :)

Kayylah . Kangg banyk2 mesti bosan kann . Nak tengok banyak ag g kat FACEBOOK kaka sedare aku tuu . Kbaii .