{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Happy New Year .
Saturday, December 31, 2011 | 6:46 AM | 2 comments

Anneyong haseyo . Okay , hari neh hari Sabtu terakhir dalam 2011 kann . Nanti dha 2012 . Aku pongg nanti dha form 2 dan berumur 14 tahun . Tapi bagi aku selagi birthday aku belum menjelma selagi tu lahh umur aku tetap 13 tahun . Seriosly , aku taknak balik rumah kedua aku a.k.a hostel . Dan aku taknak jejakkan kaki aku dekat sekolah bobo aku tu . Dekat news feed aku penuh status pasal new year kan . Ok , Nak tau tak azam aku tahun 2012 neh ? Hihi . 

  • Aku nak jadi budak yang baik dan pendiam .
  • Aku nak belajar sungguh sungguh sebab nxt year nye aku PMR :)
  • Aku tak nak bawak barang larangan macm liquid , dan ape ape lahh . #Yg neh tak pasti lahh . 
  • Nak teruskan hobi tulis novel .
  • Kalau ade homework , taknak ohh tangguh tanguhh . 
  • Akan jadi lebeh tegas .
  • Bile cikgu mengajar , tumpu perhatian betul2 . Tak nak tersengguk sengguk dha .
 Ok , banyak kann . Aku harap semua neh aku dapat capaikan . Amen :) Ok , Selamat Tahun Baru tauu awak awak sekalian . Yang couple tu kalau pergi sambut new year , pada pada lahh ye . Tak nak lah nanti ade pulakk yg masok dewan bersalin kann . Hihi . Okayy , nah gambar untuk koranggg :)