{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Couple :)
Monday, December 5, 2011 | 9:20 PM | 0 comments

 
 


 
Anneyong haseyo . Hai . Yeahh yeahh aku dha baik demam , Yeahh yeahh ! Haha . Sebijik mcm budak tauu . Hari neh tgn aku rajin pulak menghupdate belog . Tak tau nape . Mungkin sebab effect makan ubat kud . Haa , entah lah . buad kusut kepale jeh pikir kann . Cuti sekolah dha nak habes kann ? :( Halahh , tak puas ag dok rumah . Tak nak aku dok hostel tuu . Bukannye ade ape . bosan ade leww .Okayy farah ! Cepad leww story pasal entry kau neh . Start :) Couple ? Mesti ramai yg pernah couple kann . Maybe ade yg skali jeh cple pastu serik . Tapi mgkin ade jugak yg pernak couple sekali lepastu putus and couple lagii sampai lahh diaa rase puas kann . Ish ish . Aku nak tanye neh best sangat keh couple neh ? Tak paham betul aku . Mungkin ade yg berpendpat couple tuu best yelaa dapad bermanje2 ngn pakwe sygg lahh , dapad datelah , dapad mengade ngade lahh , dapad kongsi rahsia lahh . Mcam macam . "Kau tuu ckp org , kau mcm tak pernah couple kann". Ade jugak yg ckp macam tuu kat aku . Ehh ehh , Kesahh keh aku kau cakap macam tuu ! Memang aku tak pernah couple punn . Ape ? Tak caye ? Up to u lah :) Bagii aku umur macam aku neh #sweet thirteen , tak patut pk pasal bende neh . Buad kusut kepale jeh . Baik layan robot transformer lagii best . COUPLE ITU HARAM , yee , itu punn salah satu sebab aku taknak couple . Dha trang tang tang haram mestilah dosekan ? :) Tak nak aku dapad dose free . Lagii pun couple boleh menjerumus ke arah maksiat . Memng kite tak sedar maksiat yg kite lakukan . Jalan berdua punn dha maksiat even jalan jauh2 tak pengng tangan . Dose gak kann . Kadang2 tuu teringin jugak kat hati neh nak merase couple tuu mcm mane . Tapi cepat2 aku tolak perasaan tuu . Bukan takde yg nak . #haduii , perasannye . Mmg aku dari dulu tak pernah nak kann couple neh . Nanti kene jage hati si pakwe neh lahh , kene ikud ckp dia lahh , kene jage perasaan diaa lahh . Mcam2 . Baik aku jage hati mak aku sendiri . Mungkin ade yg tak boleh terime dgn ae yg aku ckp kann . Takpe . Aku tak marah punn . Kayy , Im soryy kalau ade yg terase . Tapi neh sume dari hati aku takde niat nak memerli . Kbaii .
 
 
P/s : Aku memang tak suka couple tapi aku suka lagu cinta , cerita cinta dan tulis novel pasal cinta . Jiwang kah aku ?