{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


Tag From Muna Rahimah , Arfa Hanim , Hakimah Solihah :)
Friday, November 4, 2011 | 7:59 AM | 0 comments

 
anneyong haseyo .  Hari neh aku rasa happy sangat sebab ape ? sebab aku balik . Haha . Terover excited pulakk. Okayy , hari neh aku nak jawab TAG dari kak munaarfa sayanggg  kak kyma . Thanks for tag honeyyy :)


1) Must post these rules.
2) Post 11 things about themselves in their post.
3) Answer the questions that those tagger set you in their post and create new questions for the people you're tagging to answer.
4) Have to choose 11 people to tag in your post
5) Don't forget to tell them that they were tagged
6) No tag backs!
7) No stuff in the tagging section stating something like "You are tagged if you are reading this". By reading these rules you are trusted to have legitimately tagged 11 people.

11 THINGS ABOUT ME

-anak first dari 3 orang adek beradek . kaka yangg berdedikasi :)
-obses dengan k-pop , domo-kun , animax , transformer , spiderman, g-shock :)
-agak kasar . suke bersendirian :)
-gile dengan NOVEL ! :) *teringin nak ade library sendiri kad rumahh .
-sukekan haiwan& cabaran :)
-hupdate & unline are ma' hobby :)
-tak suke bola jaring , bola baling or ape saje jenis bola except bola sepak :) *MU <3
-suke makan :) *tapi tak gemuk2 jugaa .
-peramah :)
-perangai aku sebijik macam budak2 :) *tak tau bile nak matangnye .
last ~~
nakal , tak suka masak & jus epal my feverate :)

11 SOALAN DARI KAKA MUNA

-Umur berape ?
# 13 tahun . mude lagii .

-Single/relationship/married ?
# single sentiasaa .

-Hari jadi awak bile ?
# 19.04.1998 .

-Suke colour ape ? kenape ?
# hijau semestinye . sebab menggambarkan keindahan alam semulajadi :))

-Suke call atau mesej ?
# sms . lagii mudah . 

-Blog paling lawa ?

-Barang yang paling awak sayang ?
# g-shock hijau & garfield .

Beri 3 sifat negatif awak .
# suke tidur
# suke buad bende yangg pelik2
# kuat marah 

-Haiwan yang paling awak sayang .
# kucing . pucci :) tapi dah hilangg :(

-Awak sayang saya tak ? kenape ? (MUNA)
# sayangg sangatt . awak baik plus spoting :) ILOVEYOUUU !

11 SOALAN DARI KAKA KYMA

-Nama penuh beserta maksud .
# Nur Farah Iwana . Nur- cahaya
Farah- kegirangan
Iwana- takhta

-Apa yang anda impikan dalam hidup ?
# ingin jumpa group k-pop expecially donghae ngn khj . nak jadii hamba allah yang sempurna & novelis terbaik .

-Knl budak name HAKIMAH SOLIHAH tak ?
bagi 4 perangai dia +ve & -ve
# kenal sangat . perangai dia -> peramah , baik
cepat touchin' , jealousy .

-Korang ada tak admire seseorang ?
#ade . jejake sempurna :))

-Blogger yang paling hebad korang rase ?

-Kalo diberi pilihan korang nak g mane ?
#korea & mekah :)

-Ap cte2 ?
# novelis terhebad & lecturer inggeris

-Da jumpe 1st love ? intro siked .
# belum . malas nak pk pasal love2 nehh .

-Lagu y korang suke ? tajuk , sebab ?
# super junior punyaa lagu . mr simple & u:) sebab lagu diaa best & gempak .

-Habit burok y slalu korg buad ?
#liat gilaa bangun tidur :)

-Ap prasaan anda bile ditag ?
# terharuuu rase nak nangis tauuu . *sumpah tipu . terharu sangat :)

SOALAN DARI ARFA ANIM

-Siape name atok awak ? keh3 . *merepek .
# belah ayah -> abdul majeed
belah mak-> jajuli :)

-Tak suke haiwan ape ?
# ikan jerung & lipas :)

-Berikan 3 siri org yang awak minat .
# berkulit cerah , pandai mengaji & cinta kan aku bukan kerana aku tapi kerana allah :)

-Siape besfrend awak till end ? sorang jea .
# aina syifa :) *nape mintak sorg . susah aku .

-Sehad tak hari ni ?
# sehad walafiat :)

-Awak suke kwn ngn saye ?
# suke sangat2 :)

-Suke online at-au bace buku?
# kalau takde buku saya online kalau ade saya bace :)

-Magazines favaotite awak ?
# kadg-2 jehh .

-Macam mane perasaan ade abg atau kakak ?
# sory . saya tak tau sbb saya takde due-2 :) *teringin nak ade abg ngn kaka :(

-Umur berape awak minat seseorang ?
# 13 :)

-Saya comel tak ? (arfa)
# comel sayanggggg :)

SOALAN DARI CIK FARRA (aku) 

-saiz baju awak berape ?
-suke budak budak tak ?
-ape kenangan manis awak ?
-nak kawin umur berape ?
-suare awak sedap tak bile nyanyi ?
-rase-2 awak hengsem/cantik tak ?
--macam mane rupe awak bile marah ?
-ciri-2 gathis/jejake idamn awak ?
-ape barang yang awak idam-2 kan ?
-ape perasaan awak bile ade someone kate 'saya sayang awak' ? 
-awak sayang saya tak ? HIHI :)

TAG :
okayyy , nyteeeeeeeeeeeee .