{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


new experience at manong :)
Saturday, September 17, 2011 | 11:47 PM | 0 comments

assalamualaikum , hyee stalkerr :) anneyong haseyo ! okeyy . now aku nak cite pasal kem yang aku pegi mase hari .... grr . tah , lupe lakk . haha . okey . 
  • 9-11 SEPTEMBER 2011
  • MANONG , KUALA KANGSAR
  • GABUNGAN SEKULAA SABDA AND PERKASA 
lihat lihat tarikhnyaa . penah denga tak MANONG ? mesti tak kann . tempat tu tersorok siked . tapi cantek gilaa . penuh dengan kehijauan rimba . aku TERsangadlah sukaa . ade 6 aktiviti . banyak kann . jap jap , biar aku list kann :- 
- NIGHT WALK 
- JUNGLE TREKKING 
- SURVIVAl 
- MEREMPUH 9 HALANGAN 
- FLYING FOX 
- RIVER CROSSING
- MALAM KEBUDAYAAN
grrr ! best wooo . okeyy , mase ferst day aku g , rase macam nak balek jea . memang mase tu ade cakap , menyesalnye aku pergi . tapi bile dah berhari-hari kad situ , rasee ... TERSANGADLAH SERONOK ! tapi .. flying fox ngn river crossing tak dapad buad coz mase tu hujan lebat dan air sungai tinggi so demi keselamatan , baik tak payah buad kann ? :) boleh dikatekan setiap tempat yang kite jalan pasti licin dan berbukit . huishh ! kasut yang nipis nehh punn boleh jadi high heel 4 inch tauu ! itu lee yang sekse . tapi mase mandi sungai , memang bestt . sejuk diaa , mak aii , memang rase macam nak beku lahh . mase jungle trekking mmg sangad penat . bayangkan lah 9 kilometre berjalan di atas gunung yangg tinggi gilaa . memang semput akuuu ! tapi disebabkan antibody still kuad , aku teroskan gak . memang banyak kali aku hampir tergelincir . naseb ade yangg tolong . haha :D sape sape ? adelahh . tak payah mention kan lahh name diaa . bile sampai ke puncak , *ecehh , puncak kea ? beriee sungguhhh ! kitorang akan kuarkan alat-2 memasak dan makanlah anda lepas tu terjunnnnn ! haha :D tai banyak-banyak aktiviiti , aku paling suka merempuh halangan tuu . best kudd ! macam tentera dahh . dan 2 halangan aku tak lepas . masok ayooo lahh ! aktiviti tu lahh yang menyebabkan aku kotor tahap kambing . grrrr ! mmg tersangadlah cantik baju aku mase tu . samapi kan aku jadii popular disebabkan baju tu . ya ya ! sir hamli snap my pitch . grr , mmg masok FACEBOOK lahh . nak tgok ? nanti aku upload . "neh kalau masok iklan breeze mesti direject , merosakkn iklan aku jea". bak kate cikgu nasuha . haha :D buad lawak yea cikgu . lepas tu kitoranx punn mencekik . peghrr ! sedap gilaa . lepas mandi , semua berkumpol #akudahwangiiixD . bilee semuaa berkumpol , okeyy now , baju akan kotor balek , tau sebab ape ? ckgu yg sangad baik itu suro kami baring atas tanah yang penuh ngn lumpur . and bergolek golek lahh atas tanahh . cantik sangad baju akuu . *geram punn ade , yelaa baru lepas mandi . tapii best gak ! HAHAHAAA:D okeyy , malam tu kitorg dibenarkan rehat dlm khemh dan tido . tapii .. malam tu hujan lebat gilaa , petir sambung menyambong ! *okeyy , aku tpu jea tuu . habess khemah masok air . bayangkan mase tu semuaa dalam khemah . aku yang tak slsme , mmg ashemmmm jea lahh ! banjir khemahh . tu yangg tak best . cikgu jerit mase tu jam pukol 2 pagii masok khemah ckgu . dan tdooo ~~ esok pagi aku bngon kol 7:35 . OMG ! lambat . tapi takpe . leps makan kitorg punn rilex-2 and kene lawan mulot ngn team SABDA . peghh ! hebat gak dorang . ke keyy . dahh lahh , aku dahh tak tau nak kate ape ag . okeyy . assalamualaikum ~~~