{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


unforgettable experience :)
Friday, August 26, 2011 | 8:43 PM | 0 comments

 abaikan gamba hodoh diatas . baru lepas tengok cara pakai loose selendang .

assalamualaikum . hyee stalker :) okey . hari neh aku nak share somethin' about ape yang terjadi baru-baru neh kad sch dan hostel . nak tau ape ? haha :DD okey-2 .ferst . sch aku ada mengadakan IHYA RAMADHAN sempena dengan ramadhan neh . masa hari last ihya ramadhan (jumaat semlam) , ada penyampaian hadiah sempena pertandingan-2 yangg dijalankan . aku ada involve dalam satu pertandingan neh , pertandingan syarahan . hoho . ferst time masok . mula-mula aku memang taknak masok sebab aku malass . tapi disebabkan nama aku dahh tertulis so masok jea laa . orang semua buad syarahan aku buad tazkirah . bagosss . haha ! tak kesahh laa . aku sampaikan dengan baik kod . ntahh . aku punn tak tau . esoknye masa penyampaian , berdebar-debar . haha . masa pengacara bagii tau pemenang-pemenangnye , aku terkejodd gilaa tiba-tiba nama aku dipanggil . no3 <3 jadii laa . gembire habess aku . but yangg aku tak gembira , usaha aku sia-sia jea . usaha ape ? ade laa .... hadiahnye ? biar lahh jadii secret . okey . malam tu yangg paling syok . sebab ape ? aww aww . warden aku yangg hengsem ibarat shah rukh khan telah memberi kebenaran semuaa pelajar aspura dan aspuri main mercun dan bunga api . lepas solat tarawih , pegi minum malam dan siap-siap go to stadium seri perkasa high school . haha . aku rasa macam kad gaza punn ada . boom sana boom sini ! peghhh , best gilaa . budak laki laa ada stok mercun sendiri . budak perempuan . tak ada punn . aku ada tapi tak bawak . diorang main mercun bola , mercun naga , gasing macam macam lagi laa . best doe . aku rsa macam tu lhaa hostel terbaikkk . malam tu cikgu kata "cikgu bukan apa , tak kan laa kamu asyik nak belajar jea , kene laa release tension gak". cikgu bagi kelonggaran malam tu , nak tutup lampu suke hati laa nak tutup kea taknak . esoknye takde sorang punn pelajar perempuan bangun sahur . sebab cikgu cuti haritu . cuti ape ? haha . selalunye cikgu akan naik kea dorm setiap hari untuk gerak sahur . sapa tak bangun siram lhaa . syokk . haha . okeylaa . tak tau nak tulis apa lagi . assalamualaikum :)