{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


J.M.R :)
Friday, August 12, 2011 | 11:29 PM | 0 comments

assalamualaikum blogger tersayang :) mornink eh ! marhaba bikum jamingan . okey , today aku nak kongsi sesuatu . nak tau apa ? jeng jeng jengg ! aku bagitau sekarang . aku tau neh mesti ada yang tertanya-tanya neh , apa itu J.M.R ? haha ! sini aku kasi tau . J.M.R tu laa JANJI MIFTAHUL RAUDHAH . sedap kenn nama tu . aku dahh jatuh cinta dengan nama tu . jap , nak tau mana aku dapad , dari novel yang aku pinjam dari kawan aku yang comel neh . tajuk novel diaa tu laa . masa aku tengah tekun membaca tiba-tiba mata aku tertangkap dengan satu sajak kad dalam buku tu . jatuh cintaaa teros aku dengan nama yang cantik maksud diaa . KUNCI TAMAN SYURGA . ya allah ! indahnya laa maksud diaa . kalau laa nama aku tu , huihhh ! cukup . mulaa ~~~

..........................................................................................................
BUATMU MIFTAHUL RAUDHAH 

Segugus kunci hati ini ,
Tak setandingnya sebatang kunci pekerti ,
Buat dibuka pintu syurgawi ,
Seindah mimpi seakan abadi

Sebatang kunci peribadi ,
Kilauannya tersalut tempawan insani ,
Senyum kemas meski dilukai ,
Tabah meranduk mehnah Illahi

Sebatang kunci insani ,
Sinarnya terpancar dasar nurani ,
Mungkin jauh didalam diri ,
Apakah dapat hamba selami ?

.....................................................................................................................

ha ! macam mana dah baca kenn ? best tak ? yang tadi kawan baik raudhah tu yang bagi . yang neh pulak raudhah tu bagi kawan dia balik . ha ! baca baca baca :)
.......................................................................................................................

Sebatang kunci nurani , 
Rabbi tetap utama di hati ,
Ayah bonda kecintaan yang suci ,
Ilmu bekalan duniawi ukhrawi ,
Cinta bekalan bagai kembangan di pagi hari ,
Mungkinkah layu di tengah hari ? 
Kerana menunggu esok itu adalah sesuatu 
yang belum pasti .

..................................................................................................................................

best kenn ? aku suka baca novel tu walaupun berulang kali . tak pernah bosan . okeylaa sayang aku semua . dahh tak tau nak tulis apa . okey . assalamualaikum . lupa nak bagi tau . CIPLAK MENCIPLAK TIDAK DIBENARKAN . ANDA DIHARAMKAN UNTUK MENCIPLAK PUISI INI .