{11} ALWAYS REMEBER ME
Profile Stuff Affies Home Twitter

Thanks : Naimi
X O X O X .


aku sedih , ade kea orang tau ?
Friday, August 5, 2011 | 11:30 PM | 0 comments

assalamualaikum blogger-2 semuaa . sebelum aku lupa , selamat menyambut bulan ramadhan . bila baca tajuk entry neh punn dahh tau kenn ? okey . 1,2,3 startt !
     ..............................................................................................
sebenarnya cerita neh berlaku masa first ramadhan . (1 ogos 2011) . aku rasa tu laa tarikh yang akan aku ingat sampai bila-2 . masa tu aku kadd sekulaa , masa tu jugaa time subjek PAI a.k.a agama islam . sebelum tu subjek science kod . pada masa yang sama , kawan aku yang .. tuttt ! neh coret kad tangan aku "fara .. kaple" . sabo jea laa . tiba-2 masa PAI tuu , aku lupa nak cover tangan aku . masa cikgu tu lalu , aku terselak tangan aku . dan  ... cikgu tu punn nampak . arghh ! aku punn cepad-2 sorok tapi sayang .. semuanya dah lambat . cikgu tu paksa aku tunjuk dan terpaksa laa aku tunjuk . diaa punn baca sekuad hati . ya allah ! rasa macam nak jea aku bangun dan seletip mulut diaa . tapi disebabkan rasa hormat dan sabar pada bulan puasa . aku diam jea laa . dia cakap macam-2 dan aku rasa macam hati aku jantng aku jiwa aku macam ditoreh toreh dengan parang yang diasah 10x ditambah dengan rasa macam ditembak dengan senapang gajah . lepas tu aku cuba nak pertahan kan diri aku . aku cakap"mana ada cikgu , sumpahh tak . kenal punn tak ". tapi diaa tetap tak percaya . ya allah ! ape laa salah aku . dia kata nak bagi tau cikgu lhaa neh laa . hahh -.- sepanjang hari tu aku monyok jea laa . esoknya , time cikgu tu punn ade (adoo!) , tiba-2 si ... tuu lalu , aku dahh cuak abes , mmg menggeletar aku . diaa pegi panggil nye .. tuu , mula-2 diaa sembang-2 pastu dia bule cakap "kad kelas neh ade yang minat awak". pstu dia jerit nama aku . argg ! sumpahh aku bengang+malu+marahh time tuu . ... tuu punn dahh pandang kad tempat aku . memang esoknye diaa jeling-2 laa kad aku . aku tau dia marahh . tapi sumpahh bende tu tak betul ! bilaa hari jumaat tiba , aku teross bukak netbook dan online dan teross pegi wall diaa dan bagi mese . cuba explain benda yang betu . tapi sayang , dia tak reply. okey ! aku tahu aku salah . pada orang yang berkenaan , SUMPAH AKU TAK SALAH , SUMPAH AKU TAK SUKA KAW , AKU JUST SUKA KAWAN DENGAN KAW . okey laa . sdehh bila mengenang kembalii . assalamualaikum :)